"When you correct a dog, you are actually punishing him for your poor training" -Susan Garret

mandag 31. mai 2010

Valp til sommeren!

Jada nå er det bestemt. Dersom noen av valpene faller i smak så blir det valp til sommeren!! :)
Nå står valget mellom kennel Vestpolen og kennel Kiæråsen! :)
Hvorfor skal det være så vanskelig å velge hvor man vil ha fra?
Jeg synes at begge oppdretterene her er like flinke, begge har gode avlsmål, og paret med gode hunder. De har alle den såkalte av/på-knappen, og er like fine som familiehunder som brukshunder. De trenger selvfølgelig å få brukt hue sitt, men hvem trenger vel ikke det? :) hehe. Vet hvertfall at jeg går på døra om jeg aldri får gjort noe spennende og morsomt. Har den erfaringa nå om dagen, da jeg har vært hjemme en hel uke, pga operasjon! :s

Jeg må nesten se ann valpene for å se om det er en der som "tilhører" meg! :)

Her er bilder av hundene som er blitt parret! :)


                                Vestpolen


                              Kiæråsen

Jeg gleder meg som ei lita unge til jeg får valp i hus :) Tenk så mye morro jeg kan få det da? :) Trene masse og bare kose meg! :) 
Gleder meg til å se på valpene også, da skal jeg legge ut bilder her.
Kennel Vestpolen hører til i Stavanger området, så jeg skal ikke dit før i uke 29! Det er ganske lenge til! Enn så lenge får jeg dra bort til Kiæråsen. De ble født i går da :) Så bør nok vente litt før jeg kan dra bort der!! Tiden går sakte....

Ingen kommentarer:

Søk