"When you correct a dog, you are actually punishing him for your poor training" -Susan Garret

fredag 2. april 2010

Navn på D

Nå driver jeg bare å ser etter navn som begynner på D. Om dere vet om noen fine navn er det bare til å komme med tips for meg. Det finnes en ganske få navn på D, og de jeg finner faller jeg ikke for.
Jeg trenger virkelig hjelp her. Synes det her er så utrolig vanskelig, hvorfor finner jeg ingen fine og kule navn? Vil ikke ha noe kjedelig!
Disse navnene er det jeg har sett hittils:

dai (great)
demi
deihla
dulcis
della
dolla
diddi
diva
dixie
donna
delta
debbie
daidal (en seier)
dina
dahlia
deedee  
diamond
diva
danila
diana
deppa
dorthe
delicions candy
daisy
dina
dorothea
dronning ....
dorris
deilige ...
dela
dum og deilig
diamond girl
dixie
diba
draum
Daja
dollar
diva
drift
diana the diva

Jeg vil veldig gjerne at navnet betyr noe samtidig som det er fint og kult.
Hvilket navn synes dere var finest? :) Vet dere om noen andre som ikke står på lista?

Ingen kommentarer:

Søk